2014. szeptember 5., péntek

Kutya iskola

Már Kiflit kiskorában elkezdtük tanítani alap engedelmességre (marad,ül,fekszik) és erre alapoztuk az agilityt is. 2013.Szeptemberén elkezdtünk kutyaiskolába járni fegyelmezőzni. 2014.máj.1-én elindult az agility foglalkozás, mert előtte csak otthon gyakorolgattuk. egy kép az 1. foglalkozásról

Mi egy kis előnnyel indultunk,mert mi már minden akadályt ismerünk (persze nem ment hibátlanul).
Elég hamar tanultunk mi is,meg a többiek is.
Végül elérkezett az első bemutató ideje. (legalább is számunkra az első a többieknek 2. mert az 1.re sajnos nem tudtunk elmenni) egy családi napon bemutatóztunk.
Egy kis pihenés után (és persze gyakorlás) a 2014.06.1-én a Nyíregyháza CAC-on felléptünk ahol már nagyobb volt a nézettség is. Nekem személy szerint ez a bemutató tetszett a legjobban. 2014.06.07.én az Állatbarát Alapítványon voltunk felvonulni és agility bemutatót tartani.
      
Nagyon jól érezte magát szerintem mindenki. És a menhelyes kutyák kutyák közül egy gazdira talált a rendezvényen,ahonnan már egyből az új gazdi otthonába ment. 



Íme egy csoport kép (mi az alsó sor bal szélén vagyunk)  A következő bemutatónk:   egy megnyitón n 2014.09.14-én. Már alig várom....remélem még sok bemutatón részt veszünk. Megtörtént  a bemutató.....nagyon jó volt a hangulat.
   Részt vett mind 2 ágazata a kutyaiskolának.
Jól érezte magát mindenki szerintem. Remélem még sok bemutatón részt veszünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése